Kallista oma kliente
Jack Mitchell
13,00 €
299-leheküljeline tavaformaadis ja kõvas köites raamat, Varrak 2004
Jack Mitchell, kahe eduka rõivakaupluse tegevjuht ja omanik jagab oma esimeses raamatus kogemusi, kuidas personaalse müügi abil saavutada pikaajalisi kliendisuhteid ning seeläbi ülitihedas konkurentsis teenida kasumit.
Autor tutvustab lihtsalt ja haaravalt oma juba vanematelt päritud perefirma kogemust klienditeeninduse rollist, süsteemi loomisest, selle arendamisest ning vaatab kõike seda ettevõtte juhi pilgu läbi, hoides nii fookuses kasumlikkust ja jätkusuutlikkust.
Lihtsad loogikad ei peitu mitte ainult jaekaubanduse ja rõivaäriga, vaid on kasutatavad ka paljudes teistes valdkondades. Raamatus on tohutu hulk ideid, mida autor nagu varrukast puistab ja mis puudutavad ka teisi valdkondi, kus Jack Mitchelli tundlik meel on näinud ruumi klienditeeninduse täiustamiseks.
- Aiandus, kodu ja aed
- Ajalugu, elulood, poliitika
- Eesti kirjandus, romaanid
- Ehitus, tehnika, elektroonika
- Esoteerika, eneseabi, religioon
- Fotograafia, filmitehnika
- Kalandus, jahindus, mesindus
- Käsitöö, õmblemine
- Kokandus, toitumisviisid
- Kunst, kultuur, muusika
- Laste- ja noortekirjandus
- Loodus, zooloogia, bioloogia
- Luuletused, näidendid, poeemid
- Majandus, äri, õigus
- Meditsiin, tervis, ravimine
- Õppekirjandus, õpikud
- Põllumajandus, loomakasvatus
- Psühholoogia, pedagoogika
- Reisimine, reisijuhid, reisikirjad
- Sport ja harrastused
- Teaduslikud teosed, filosoofia
- Teatmeteosed, sõnaraamatud
- Väliskirjandus, romaanid
- Varia, muud teemad