Kultuuriturundus

Bonita M. Kolb

Väga heas seisus NAGU UUS kasutatud raamat

7,00 

190-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites raamat, Atlex 2005

Raamatu autor Bonita M. Kolb (Ph. D) on maailma tunnustatumaid kultuurikorralduse spetsialiste. Raamat kirjeldab uut tüüpi võistluslikku keskkonda, milles kultuuriorganisatsioonid tänapäeval tegutsema peavad, ning seda, kuidas selles keskkonnas uute väljakutsetega toime tulla.
Tänapäeva kultuuritarbija on varasemast erinev: piirid «kõrgkultuuri» ja «popkultuuri» vahel on tema jaoks üha ähmasemad ning publik ootab kultuurikogemust, mis ühtlasi lahutaks meelt. Autor tutvustab strateegiaid, mille abil tekitada inimestes kultuuri tarbimise harjumust, maksmata seejuures lõivu kultuurikorralduse reeglile number üks: tarbija maitse ei tohiks juhtida kunstiteose valmimist.
Raamat keskendub enim turunduse aspektidele, mis on seotud nende uute väljakutsetega, näiteks sihtgrupi määratlemine, kultuuri reklaamimine ja kultuurinähtuse või -sündmuse positsioneerimine meelelahutusest küllastatud kultuuriturul.
Eraldi peatükid on pühendatud uue kultuuritarbija analüüsimisele, turunduse rollile kultuuriorganisatsioonis, kultuuritarbija motivatsioonile ja valikutele, turu sihtgruppideks jagamisele, publikuuringutele, «kultuuritootele» ja selle publikuni viimisele, hinnapoliitikale ja toetustele ning reklaamile-promotsioonile. Ajal, mil kultuuri vallas üha enam räägitakse vajadusest mitte üksnes kultuuri- vaid ka majanduskeskkonnas orienteeruvate juhtide järele, on see raamat «ellujäämisõpik» mistahes kultuuriasutusele või loojale.
Kirjeldatavad strateegiad ja näited hõlmavad erinevaid kultuuriasutusi, alates teatritest ja muuseumidest ning lõpetades filmifestivalide, galeriide, raamatukogude ja kunstnike ühendustega, s.t haaratud on kõik peamised kultuuri valdkonnas tegutsevad organisatsioonid. Iga peatüki lõpus on praktilised töölehed, mis aitavad turundusprotsessi planeerida, organiseerida jne

Shopping Cart